13, Csiszolás

GRATULÁLUNK! 

Ez kemény munka volt, de megcsináltad! 

Légy büszke magadra! 

Azonban a vállalkozásod – valószínűleg – még csak most indul. Van egy folyamatod, de fogalmad sincs róla, hogyan fog működni. Ettől a ponttól kezdve a feladatod a vállalkozási folyamataid csiszolása minden egyes nap.

Visszajelzést kell kérned az ügyfeleidtől/vásárlóidtól, és visszajelzést kell adnod saját magad számára is. 

A szokásaid fogják leginkább befolyásolni azt, hogy mennyire tudsz sikeresen Istennel minőségi időt tölteni, megszerezni az első ügyfeleket a vállalkozásodban.

A szokásaid fogják leginkább befolyásolni azt, hogy mennyire tudsz sikeresen Istennel minőségi időt tölteni, megszerezni az első ügyfeleket a vállalkozásodban.

A jó szokások kialakításához elengedhetetlen a tudatosság, a megfelelő környezet kialakítása, vagy akár mások bevonása is. 

Ha a mindennapokat nézzük, akkor a javaslatom az, hogy mindenképp szakíts időt reggel az Istennel való kezdésre. 

Ebben csendességben a Biblia olvasásán túl legyen benne hálaadás, beszéld meg Vele, hogy melyik három feladat lesz a legfontosabb a mai napon. 

Ha ez megvan akkor állj neki és valósítsd meg a legfontosabb dolgot a vállalkozásod fentarrtása érdekében. 

Majd a következőt és a következőt. 

Egyszerre csak egy dologra koncentrálj! A multitasking nem fog gyors eredményt hozni, sokkal inkább lassítani fogja a munka végzését a különböző feladatok váltogatása maitt.

A cél az, hogy folyamatosan 1%-kal javuljon minden nap a vállalkozásod! 

Hogyan tudod ezt elérni? 

Hogyan lehet megenni egy elefántot? Falatonként.

Hasonlóan fejben szét kell bontanod a vállalkozásod is a lehető legkisebb egységekre. 

Ilyen fő egységek a:

  • A saját gondolkodásom a vállalkozással kapcsolatban
    • Hogyan lehetséges az, hogy …?
    • Mitől félek? 
    • Miben kell nekem fejlődnöm? 
  • Stratégia és rendszer
    • Automatizáció? Hogyan történhetnének meg bizonyos dolgok automatikusan, pl. szoftverek segítségével?
    • Kiszervezés? Kell-e valakit felvennem? 
    • Következő 1 év, hónap, hét, nap megtervezése
  • Marketing 
    • Ismertség növekedés
    • Értékesítéshez való ügyfélélmény növelése
    • Csali anyag tesztelése
    • Hirdetési eredmények javítása
  • Salse
    • Ügyfél konzultációkból értékesítés javítása
    • Kell-e valakit felvennem, aki ezzel foglakozik? Megérné kiszervezni az értékesítést? 
    • Mennyi időt szánjak rá? 
    • Hogyan kezeljem jobban a kifogásokat? 
  • Pénzügyek 
    • Hogyan tudom növelni a bevételemet? 
    • Melyek a kulcs szoftverek? Hogyan tudom jó ár-érték arányban beszerezni? 
    • Mekkora tartalék kell a biztos működéshez?
  • Fejlesztés
    • Mivel tudom bővíteni a szolgáltatást? 
    • Hogyan tudok több értéket adni? 
    • Ajándék az ügyfeleknek? 

A fenti alpontok csak példák, de egy jó kiindulási alapot adnak. 

Ha minden nap tudod 1%-kal fejleszteni a vállalkozásodat, akkor az egy év alatt 365%-os javulást érhetsz el.

Tehát ha az első egy évben a bevételed volt 1 000 000 forint összesen, de elkötelezetten fejlesztesz, akkor 3 650 000 forintot tudsz elérni a második évedre, ami már egy egészen látványos fejlődés. 

Ha szétszedted a folyamataidat, akkor a megfelelő kulcs mérőszámok felállítása lesz a következő feladatod. 

Nézzünk meg egy egyszerű példát: A célod az, hogy eladd a szolgáltatásodat egy hónapban 3 embernek. Tegyük fel, hogy az értékesítésben kell fejlődnöd, mert most ehhez a számhoz 20 konzultációt kell tartanod. 

A kulcs mérőszámod a konzultáció megtartása, hiszen ezt tudod befolyásolni. A cél, hogy elég legyen ebben a hónapban 19 konzultáció, majd 18-és így tovább mondjuk 12 főig. Hiszen ezáltal, több időd szabadul fel, hogy Istennel legyél, családdal, ügyféllel foglalkozz vagy hogy pihenj. Tehát valamit változtatnod kell az értékesítési beszélgetésben, hogy hatékonyabb légy, és időt nyerj. Olvashatnál erről könyveket, vagy részt vehetnél egy ilyen témájú kurzuson.

Nézzünk meg egy másik példát is: 

Van egy hirdetésed napi 1500 forinttal, az átkattintások aránya 20%. A cél az, hogy 38% legyen. 

Ehhez tudod fejleszteni a képet, főcímet, hirdetés és a hirdetés törzsszövegét is. 

Ha sikerült elérned ezt, akkor hatékonyabban fog teljesülni a cél, ami az eladás. Ha sokan kattintanak át, mégsem lesz több eladásod, akkor az érkező oldalt kell fejleszteni, és/vagy egy másikat tesztelni. 

 

Nézd végig az egész folyamatot, amit kialakítottál. 

Ha Isten a vállalkozás felé hív téged most, már van egy alapod hozzá, hogy ezt meg is tudd tenni. 

 

A helyzet az, hogy mi is pontosan ezt tesszük a saját vállalkozásunkkal kapcsolatban.

Épp ezért szeretnélek megkérni, hogy segít nekünk csiszolgatni ezt a kurzust is! Az alábbi linken találsz egy kérdőívet: 

Holnapi napon érkezik a bónusz rész is. Be fogsz tudni lépni a weboldalunkra egy felhasználói névvel és jelszóval, így a 0-ról 1-re kurzus irányítópultjában vissza fogod tudni olvasni az összes eddigi leckét, és együtt láthatod a megígért bónuszokat is. A kurzust frissíteni fogjuk az idők során, ezért néha érdemes visszanézned, ismételned.